wtorek, 17 marca 2015

MY BOYFRIEND



Wierzycie w prawdziwą miłość? 
W tym poście chciałabym przedstawić Wam historie mojego teraźniejszego związku.
Poznałam go ponad trzy lata temu przez... INTERNET. Wiem , że brzmi to śmiesznie ale tak własnie było. Wtedy bardzo popularnym programem do komunikacji było Gadu-Gadu. Nie pamiętam kto do kogo napisał i w jakich okolicznościach to się stało.Maciek był wtedy z inną dziewczyną, a ja byłam świeżo upieczoną singielką. Na początku pisaliśmy sporadycznie. Byłam dla niego niemiła, a wręcz wredna. Z biegiem czasu bardzo się polubiliśmy, pisaliśmy niemal 24 h na dobę, dużo rozmawialiśmy przez telefon. To Nas do siebie zbliżyło. Minęło 1,5 roku zanim pierwszy raz się spotkaliśmy. Było cudownie. Wszystko co czuliśmy do tej pory się urzeczywistniło. Kiedy Maciek wyszedł z busa rzuciliśmy się sobie w ramiona. Trwało to dłuższą chwile. W końcu się opamiętaliśmy. Był u mnie 4 dni. Przez co sprawił,że stały się one najlepszymi dniami w moim życiu. Widujemy się rzadko bo Maciek mieszka w Białymstoku czyli około 180 kilometrów ode mnie.Jednak Nasza miłość jest prawdziwa i bardzo silna.. Nasz związek trwa już 1,5 roku także z pewnością wytrzymamy jeszcze trochę i będziemy żyć "normalnie". 

Każdy z Nas zasługuje na prawdziwą miłość. Życzę Wam abyście i Wy znaleźli swoją drugą połówkę.  

Do następnego! 

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) poznawanie ludzi przez internet nie jest złe, a dla Ciebie okazało się trafem w 10. Odległość to tylko liczba. Życzę szczęścia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie xD ale obrzydliwy jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę Ci przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Masz świetny styl pisania, co dla mnie jest bardzo ważne, a w dodatku masz przepiękne zdjęcia! Oby tak dalej, nic dodać nic ująć. Oczywiście zaobserwowałam i czekam na więcej wpisów!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie bawię się w miłość, w ogóle mnie to nie interesuje na ten moment.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń